Ridlektion

Idag har jag ridit på Sleipner. Det gick faktisk jättebra :) Vi hoppade lite olika studs, hehe Det gick väldigt fort för mej & Julia hehe (: Hon är seriöst världens finaste ponnyskrutt :D (hon är en storhäst..) Vi hade nästan koll var vi hade julias ben.. eeh.. vi snubblade på lite bommar och lite sånt (a) men vi rev inte eller stannade :) I slutet när vi skrittade av & plockade bort hindren skulle jag ta upp en bom, Julia har martingal på i hoppning & hennes tylgar räckte inte ner så jag skäppte henne och hoppades på att hon följde efter.. och tänk, det gjorde hon. Men sänkt huvud gick hon efter och väntade på att jag gjort de jag gjorde klart, hon är ju som en hundvalp <3
Finisen <3

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0