Gandur

Skriver om hur det gick idag, bilder kommer senare, hoppas jag!
-
Allting gick mycket bättre idag men Gandur! Han verkade lyssna lite mera. Har inte så mycket att berätta men, red inte så länge. Therese red sen, och jag kan vara ärlig det gick mycket bättre! Ska väl jobba mera från marken också.

Kommentera
Postat av: Mikkis

Åh va kul att han gör nått bra nån gång :) haha :p kul att läsa så jag får veta lite hur det går, men som jag sagt till Tessi så har ni absolut fria händer med Gandur :)

2011-01-08 @ 20:05:45
Postat av: Fredrika - hoppsmurfarna

kan försöka skriva om varje gång jag tar ut Gandur :)

han var jätte duktig idag iallafall :)

2011-01-08 @ 20:43:21
Postat av: mikkis

vad kul, kommer kolla den här bloggen ofta då eftersom de e så kul att veta hur det går :)

2011-01-08 @ 23:45:27

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0