Dag 3 - Hur började mitt häst intresse

Den här var lätt! Det var på dagis och jag började känna malin. Senare fick jag veta att hon red på sleipner, och då fick jag komma med. det var då jag också vilja börja rida. Minns inte rätt men det var kanske innan jag red på midgård så brukade vi rida hennes systrars hästar, Todden och Frej,det var grymt kul när vi red igenom johannebo och for och simmade sen när vi red ålands största häst (frej) och jag höll på trilla av höll drog nästan med malin. Men iallfall sen en dag när mamma skjutsade hem oss från dagis sa hon att jag skulle börja rida på midgård. Men sen när jag var bebis har jag suttit framför hennes kompis när hon red, sen brukade jag följa med min moster när hon red på sleipner.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0