Bilder från i sommras

bara för att jag saknar sommaren 2010!
världens bästa fotograf: Sharona Sandell

Kommentera
Postat av: Mikkis

åhh jag minns att Hnokki brukade plaska i vattnet med ena frambenet :D Jag har en gång i tiden ridit Hnokki dagligen, det var den hästen som gav mig ridkärleken tillbaka, det var den hästen som skapade min enorma kärlek för islandshästen och det var på grund av den hästen som jag köpte min egna isis, Gandur som du förmodligen känner till eftersom han står hos Tessi :)

2011-01-06 @ 17:17:40
Postat av: Fredrika - hoppsmurfarna

vad kul att du berättar det där =D gandur är en riktigt fin islänning! :)

2011-01-06 @ 17:45:22
Postat av: Fredrika - hoppsmurfarna

vad kul att du berättar det där =D gandur är en riktigt fin islänning! :)

2011-01-06 @ 17:45:26

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0