Statistiken flyyyger uppåt :D

Tack så mycket för att ni besöker våran blogg så mycket ! Det betyder <3 :D

Tänkte ha litet inlägg om lite outfits här då :)
Tänkte om jag skriver några färger på hästar, skriver jag en eller flera färger efter vad jag tycker passar bra till dom (: sen får ni gärna komma med synpunkter om mina tycken (:

Outfits:
Skimlar: Skimlar passar nog i de flesta färger, sen tycker jag oxå att det är skillnad från ponnyer och hästar, skimmel på hästar tycker jag nog att svart och ljusblå passar, vitt på skimlar är oxå väldigt snyggt. Ponnyer tycker jag kan ha rosa och såna gulliga färger, alltså jag skiljer inte på ponnyer och hästar nu men jag inser att det passar olika på ponnyer och hästar (:
Svarta: Jag tycker att de flesta ljusa färger passar på svarta hästar. Exempelvis rött, rosa, ljusblå, grön osv. Svart passar med ALLT (:
Bruna: Bruna hästar tycker jag klart ska ha brun utrustning ! det är klart snyggast ! Där gillar jag även rött och mörka färger passar :) Beige är snyggt oxå (:
Fuxar: Fuxar passar nog oxå till de flesta färger, utrustningsmässigt tycker jag att det ska vara kastanj färg på sadel & träns, annars är grönt en snygg färg, där kan mörka färger passa och vissa ljusa färger :) Beige är snyggt oxå (:
Skäckar: Det är olika på skäck till skäck, vissa har mer vitt än brunt eller svart exempevis, om den är mest skimmel läs om vad jag tyckte om färg på skimlar ovan, om den har mest av en annan färg som står här är det bara att läsa om det :)
Black: Blacka hästar, syftning på fjording. Här kan alla tycka ja e knäpp, men jag tycker gult, orange och såna färger passar (:

De finns olika nyanser på alla färger, men det är en smaksak. alla tycker olika, och det här e vad jag tycker (:
Jag tog de vanligaste färger (:
Det dampar lite här nu.. så det ser ut som de gör x] haha

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0