PEPP

jag är sjukt glad, malin och jag har börjat tjäna på bloggen! :)
när vi fått tillräkligt mycket kan vi köpa något riktigt fint till stallet!
Jag försöker inte skryta eller något nu, men det är tack vare er som vi får det!
så nu har jag fått mitt sug tillbaka att blogga. inte bara för att vi ska få något,
utan det känns bara, nu kör vi!

funderar på att beställa en luva till hnokki en som matchar schabraket
som jag beställde för några veckor sedan, vet inte riktigt.  det är ju vitt.
Men vad tycker ni??
och just det, det där pannbandet jag funderade på att beställa till hnokki.
tycker ni att det skulle vara fult på en islänning? har hört det så jag tänker fråga er.
Snart ska hnokki jag ut och tävla igen. kommer säkert gå bra igen, hoppas jag :)
Så imorgon blir planen, ta ett lugnt dressyrpass eller rida ut (?) och transportträna
med mellanväggen så att vi kommer iväg också. Sen den 19onde när tävlingen är
så dagsverkar jag på ponnylyckan, kommer bli grymt kul iallfall!
+

NI FÅR GÄRNA TIPSA OM VAD VI SKA SKRIVA, det är ju trotsallt ni som läser, inte vi :)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0