OMG !!!

Jag ber 10000000000000 gånger så mycket ursäkt att jag inte ens haft en tanke på att uppdatera bloggen !! :(
Det där när freddan skrev att ja ska skriva ett saftigt inlägg, det stämmer inte x]haha jag har ingen aning om vad ja ska skriva om såvida ni inte har något ni vill läsa om ! jag började ju skriva om alla hästar på ponnylyckan, men jag slutade, istället gör jag en film tror jag ;D det verkar kul (: hihi
läste just en blogg där jag & bobben används som bevismaterial till att inte använda paddar under elastiska benlindor ! jag vet hur farligt det är att inte ha paddar under ! jag använder ett par gelepaddar som bobben trivs med att ha under lindorna !
Det finns bevismaterial, sinni ;) dåligt att ljuga om sånt :)

Kommentera
Postat av: Therese

Vem fan är så intresserad av å söka brister så man behöver gissa att Bob råkat bli utan paddar under lindorna? Och vad tusan bryr jag mig kan man ju å undra ;)

2010-11-08 @ 10:23:02

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0