Mitt lilla snömonster ♥

Hnokki före jag hoppade upp..

-
idag har det varit både glädje och tårar! okej, inte tårar, men sjukt ledsen iallafall!
-

Idag åkte jag med T till stallet, snäll som hon är och vill skjutsa mig :D När vi kom dit kopplade vi på transporten, sen började jag fixa Hnokki. När jag var klar byggde jag fram lite hinder, och så började skritta fram. Han haltade men inte så farligt mycket utan han haltade i perioder några steg. Jag trodde att det var för att banan var så skumpig och hård ( all sand hade blivit bitar) så jag fortsatte, till slut trillade han ihop på knäna och var där en stund, eller några sekunder. Så gick han upp igen och chockade jag så tänkte börja gå till T och fråga om hon kunde kolla honom, men hon hade redan sett i fönstret att han haltade, så först skrittade jag honom och hon tittade, och sen när jag tog trav, då såg man riktigt riktigt hur han haltade. Så jag tog av all utrustning, och så kollade vi på honom. Inga svullnader eller bulor, vad kan det vara? en ledsen jag sätter in honom i hagen. Sen så fixade jag maten och massa småsaker. Sen så skjutsade snällaste bästa T hem mig igen :)
-
hoppas du är frisk imorgon♥
-

Kommentera
Postat av: Nathalie

Usch, hoppas han blir bättre :)

2010-11-10 @ 12:05:13
Postat av: Svar: Fredrika

natha: JO :)

2010-11-10 @ 14:14:08

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0