Dagens Ridning :)

Det gick jättebra för mej & Bobben idag :D Vi red på banan för det var för halt att rida ut, så vi bestämde oss för att hoppa lite (: Vi började med lite hinder på typ 40cm och sen höjde vi till 50, haha Bob bara rev på 60cm x] haha. Sen la jag  upp ett hinder på 70cm, det hoppade han jättebra :D Jag hoppade även utan händer, jag börjar känna av honom jättebra just nu, jag känner när han är på väg att inte lyssna och när han ska hoppa osv. Jag är jättenöjd över honom :) Han var rätt negativ idag men sen när vi hoppade lite blev han nöjd (: haha, sen fick dom mat och jag tog ut Greia men Samba ville såklart med och sen tog jag in båda två i hagen och tänkte "nej men om Samba ska vara med orkar jag inte" Sen for vi hem. Vi filmade även, Freddan lägger väl upp filmerna senare hoppas jag :D

Kommentera
Postat av: Therese

Det är ingen som tänkt tanken på att Samba int ska va med, rider Greia m Samba som handhäst sedan ett halvår typ..

2010-11-26 @ 21:39:57
Postat av: Mirando UF

Hej!



Vi är fyra tjejer som har skapat en hemsida där vi säljer Converse All Star för endast 399:- och det är fraktfritt fram till den 24e december! Gå gärna in och kolla om det är någon sko som faller dig i smaken!

http://mirando.se :)

2010-11-26 @ 22:19:01
URL: http://mirando.se

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0