Muskelvärk ?

Rubriken säger det mesta ! Hahaa, jag red Rippe på ridningen igår, kämpade som en sate då jag glömt rida fram honom från början.. mitt fel ._. aja det gick skit dåligt .. i morse när ja vaknade, jag kunde knappt röra mej ! så fort ja rörde mej tog det ont i en och en annan muskel ! de mesta av muskelvärken har släppt nu, men jag hade ju ont i hela kroppen ! AJ säger jag bara ! Nu har ja muskelvärk i magen, armarna, benen & arselmusklerna xD HAHAHA muppat '.' Hoppas det går över ! Otränad ?? JA TACK !!!
Idag red jag Julia, det var jobbigt men jag kom ihåg att ha stödet på yttertygeln 8D *lycklig* glömmer alltid den xD HAHA Nej, nu ska ja plugga lite sen sova <3 :D
Godnatt <3

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0