Gårdagen

Igår va jag till hästarna, jag sku ju ta ut Greia :) När ja kom dit tog Jonna ut Lilly & dom andra stod redan och ryktade hästarna. Sen frågade t om jag kunde ta ut Bob och följa med ut (: Det ville jag så jag hämtade honom och gjorde honom klar (: Vi red till en väg i norrsunda, Bob var väldigt duktig idag, han höll nästan alla fyra ben på marken, han kickade en gång och ställde sej på bakbenen en gång.. Men annars var han duktig, han var lugn och glad (: När vi kom tillbax fick Bob mat och jag ställde honom tillbax i hagen, sen tog jag ut Greia, Emelin tog Gandur & Jonna & Jennifer kämpade med Samba x'] Vi tog hästarna till ridbanan och lät dom springa fritt där, det gick bra och Greia var jättepigg :) Sen fick Samba nå fnatt och sprang rakt genom stängslet och Gandur efter sej, ner på vägen, det kommer traktor. Greia efter men jag hann få tag på henne eftersom jag lämnat grimman på. :) Sen fångade dom Gandur och Samba och vi skrittade av dom på banan och sen in i hagen. Sen fodrade vi & mockade och jag lugnade ner Linus en aning eftersom han var väldigt uppspelt för att Gandur va i närheten x] knas-ponnin (: Sen for vi hem tror jag xD haha

Kommentera
Postat av: Therese

Lite tröttsamt att läsa hur bob bockat och kickat o stegrat,och allt annat som verkar gå snett, folk kan ju tro att det är rena cirkusen här jämt.

2010-12-05 @ 19:05:07
Postat av: Malin - Hoppsmurfarna

Therese: nejdå, jag tror nog inte det..

2010-12-05 @ 21:33:59
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0