2010-12-01

GÅRDAGEN!
-
igår, då tog jag ut Hnokki på världens underbaraste uteritt! vintern är bäst, och förklarar varför sen. Iallfall tog en barbackatur på galopp stigen, solen lyste, rider på en islänning som har sjukt mycket med vinterpäls, rådjuren stod och åt på ängarna, SNÖ som inte var så jätte hög men att man kunde trava, Allt var bara perfekt och Hnokki skötte sig hur bra som helst! han var inte het och inte lat, lyssnade jätte bra. Fick en fin lugn galopp på slutet sen, (hittade ett spår) Hnokki och jag har nog förövrigt gjort MASSOR med framsteg, t.ex det känns som jag känner honom jätte bra, kan alla hans "knep&knåp" vet hur jag ska göra för endel saker, förrut när JAG skulle ta galopp på honom rusade han i väg i världens fart nu tar man en galoppfattning och han far hur fint som helst! Efter det fixade jag och theerese i stallet, sen var vi inne, och sen fixade lite till. Tisdagar är bäst, tack vare therese, världens bästa! :)

-



BILDER PÅ NYA ISLÄNNINGEN GANDUR KOMMER SNART!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0