Tältning hos hästarna..

Som sagt, jag occh malin sov hos hästarna en natt det var grymt kul, bilder kommer imorgon.


Först kom vi till hästarna satt upp tältet och fixade allting :)
Hästarna var skit nyfika och så och titta på. Hnokki tyckte
att det blåa tältet var inte något roligt alls, Efter vi fixat
allt red vi ut med therese. Vi for till ängen och hoppade
allting gick jätte bra och hnokki bråkade nog lite smått
drog ner huvve efter hindrerna ibland direkt efterhindrerna,
men sånt händer ibland! Men efter ett hinder så typ tvärstannade
han direkt och drog ner huvvet + jag var barbacka, Så jag gled ner
för halsen och tog i mot mig på sättet man inte ska göra, VIPS så var
armen bruten ;(
nej men jag fick jäkligt ont i den och det ömmar lite ennu..
Men sen fortsatte vi och for tillbaka, Malin och jag byteom och gick med hö
till lilly och marlene. Sen gick vi tilll tältet och åt och fotade hästarna och sånt.
Sen somnade vi och 2 på natten väckte jag malin för jag kunde inte somna för
tält ingången prasslade sjukt mkt så vi tog ner den, Sen somnade vi om och
nästa morgon hälsade på hästarna, Sen byte vi om och for ut och red, Alla vi
for till stranden vi var där en stund sen for vi tbx. Vi plockade ihop tältet och fixade
allt och så for vi till therese, Vi tog ut samba och greia på en kort promenad och
sen fixxade vi dom. Sen for vi hem, Vi har haft det riktigt trevligt!




Kommentera
Postat av: Hoppmupp 2 x]

Det var AS kul :D <3

2010-08-22 @ 20:30:17
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0