Ridit på Sleipner och dålig uppdatering

Asså jo, det finns en anledning till att våran blogg inte uppdateras just nu ! Tro inte att vi inte orkar eller något sånt ! Men vi har mycket att göra på dagarna och hinner tyvärr inte sitta inne på bloggen hela tiden. Men jag vill inte att ni slutar läsa den nu ;) Håll ert tålamod uppe så kommer det inlägg :)
Imorgon ska jag iaf rida lektion på Bobben på sleipner så ska vi se om det blir någge ;)
Idag har jag ridit på Sleipner. Jag fick en häst som heter Arrow, Han är ganska seg men man orkar rida honom och det är bra xD Vi hade hoppning och det gick allmänt dåligt blääää vill göra om lektionen, mina svängar och vägar blev ju f*n sämst ! Aja nu plugga hejjs <3

Kommentera
Postat av: Anonym

de finns inga hästar som är sega bara lata ryttare, du satt fan å hacka me hälen upp på han med sporrarna i varje steg, och använde ett dressyrspö 8 gånger på en volt, jag räknade.

2010-08-25 @ 13:58:51
Postat av: Svar till anonym

Behöver inte betyda det är sant eftersom du är anonym som är jävligt omoget att du itne vågar stå för vad du säger !

2010-08-25 @ 14:05:40
Postat av: Svar till "anonym"

Du behöver ju inte skriva som anonym ? Jag fattar vem de e, men du ha ju själv sagt att han e seg xD



//Maliin

2010-08-25 @ 21:06:29
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/
Postat av: evelina

men sorry då, orka inte skriva in namnet, och som sagt malin visste redan att de var jag, jag kommenterade hennes inlägg inte ditt freddan, ja jag har sagt att han kan va seg i dressyren men ni hoppa ju! då e han tom. pigg ju! och även fast han var seg när du red sk aman ändå inte hacka med sporrarna varje steg och snvända spöt 8 gånger på en volt. sådeså

2010-08-26 @ 13:58:54
URL: http://bbaratretton.blogg.se/
Postat av: Svar till eve

HHaha fittan du bestämer fan inte var jag kommenterar xd? // Fredrika

2010-08-26 @ 15:01:49
Postat av: Svar till eve

Men vi red ju dressyr oxå x] //Maliin

2010-08-26 @ 16:08:23
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/
Postat av: erica

Inte för att jag vill lägga mej i som vanligt men... (a) Jag har själv hoppar arrow flera gånger och han är inte pigg alla gånger, han har varit seg flera gånger. En häst som inte bjuder frammåt är seg och det är många hästar, så det om att de inte finns sega/lata hästar är fel. Däremot finns de inte en enda häst som inte går att få fram, bara latar ryttare :p

2010-08-27 @ 19:10:17
URL: http://aldrigmeratretton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0