Rätta sanningen

Nu när jag slutat på Bob och alla inte fått veta sanningen har det blivit en massa nojs & skitsnack. Så jag tänkte skriva det som egentligen hände.
-
Som alla vet ville T att jag skulle ta en paus från bob, men jag orkade inte för jag vet hur det blev förra gången, jag blev av med min dag. Så jag beslöt mej för att sluta. T kastade inte ut mej därifrån ! Anledningen var saker som jag nt tänker säga nu. Jag vill bara inte att ni ska snacka skit om saker ni inte vet om. Allt ni sagt åt mej tkr jag att tas tillbaka. Jag och t vet bäst & inget övrigt snack ska dras upp.. Jag orkar nt skriva en mils inlägg nu, kanske säger de i en vlogg om jag har ork till att berätta om det.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0