Dagen

Idag for jag till stallet vid ungefär 1 tiden, sharona hjälpte mig att fixa Hnokki. Sen värmde jag upp och hoppade lite. Sen red vi till galoppstigen. Allting gått jätte bra förutom att idag bockade Hnokki hela tiden. Sen efter det tog jag ut Gandur, det gick bra. inser nu hur mycket vi har att jobba på, han är skänkeldöv, ville bara gå efter Sharona, haha.
Imorgon ska jag och Jennifer hoppa ordentligt, kulkul! Hiss&Diss kommer ikväll och filmer. Kunde inte redigera Sharonas filmer så alla kommer skillt!

Kommentera
Postat av: **

Om hästen är skänkeldöv kan ni jobba den från marken och träna den att flytta efter tryck, har du testat det?

2011-01-08 @ 12:15:46
Postat av: Therese

Det är mestadels arbete från marken som gäller jo. Fredrika har bara provsuttit lite.

2011-01-08 @ 16:18:11

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0