Blogglös ?

Med en tro om att jag aldrig skulle behöva skriva detta gör jag det nu ..
Vad är hoppsmurfarna när bara en som uppdaterar ? Nu är det så att jag söker ny bloggare !
Och jag har lite nya krav eftersom jag har tänkt ändra lite här..
- Uppdateras varje dag med minst 3 inlägg
- Ha en häst att skriva om (sköthäst funkar)
- Ska vara trevlig och pålitlig
- Skriva ordentliga inlägg och inte i slutet av inläggen skriver ni "jag älskar dej ****" exempelvis ^^
- Ska vara 13 eller över
- En som alltid ställer upp för bloggen och verkligen bryr sej om den
- Ska kunna fixa en en ny design + header
- Ska rida minst 2 ggr i veckan eller åtminståne sköta en häst minst 2 ggr per vecka
- ALLTID komma överrens om det är någon som ska gästblogga, fixa tävlingar eller något sånt
- Hör av sej om den inte har passligt att blogga en dag elelr så..
Den här bloggen betyder mycket för mej, så om det går att uppfylla alla krav är ett + ;)
Känner du att du har viljan att driva en blogg som ändå har rätt mycket besökare / rätt omtalad ? hör av dej ! :)
Skriv mejladressen i kommentarsfälten så jag kan höra av mej till dej, ge min msn osv :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0