arg på hööks!

alltså.. jag börjar bli lite sur på hööks! Förrut beställde jag ett schabrak som inte kommit ennu jag beställde det för 5 månader sen! Har också beställt ett pannband inte användt mycket och alla strass eller vad det heter har börjat lossna! Och mina ridhandskar har sömmen spruckit upp på använda, 5gngr kanske. Sen mitt senaste schabrak därifrån så efter jag användt det 3 gånger sprack det upp!!! :@ Jaja, kanske lite rådigt inlägg men hade bara lite lust att skriva hur mycket jag hatar hööks. Fattar inte varför jag fortsätter beställa därifrån men, det är ju ganska billigt och det är butiken jag är "van" med!

//Fredrika


Sammanfattning: Sakerna kommer aldrig och går sönder sjukt lätt!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0