VeckoSchema

Här kommer veckans schema för Greias och min motion x] haha

Måndag: -
Tosdag: Först promenera lite på ridbanan och sen ut en vända (om det inte är alltför mörkt)
Fredag: Longera lite tror jag :)
Lördag: En lite längre promenad, går när dom andra rider småhästarna :)
Söndag: Lydnads övningar i skogen
Jag tycker det där låter väldigt vettigt :) Eller vad tycker ni ? Greia ska banta lite och börja få motion och det är bra att jag oxå rör på mej, jag kommer dock gå med när dom andra rider för att det är roligare med sälskap + att jag kan inte vägarna så bra där :) Jag kommer lägga upp ett schema för varje vecka. Jag kommer gå ganska länge så hon blir smal snabbt, hehe :) va grym jag känner mej x] haha
Nej, nu ska jag sova !
Go'natt !

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0