today


idag har allting gått bra, tog ut Hnokki på en barbacka tur. Men en sak var jobbigt 2 omogna killar på varsin snöskoter och när Hnokki och jag skrittade lungt fram, kommer dom precis bakom Hnokki och kör över vägen, Hnokki blev lite rädd och hoppade något skuttfram men ingen större fara, men jag mennar VARFÖR MÅSTE DOM FARA JUST DÄR?? sen kom det en skit stor lastbil då hoppade jag av, gubben var jätte snäll och släckte typ av allt ljus och saktade ner! jag vet att jag inte kommer upp igen men hästen är tryggare med ryttaren på marken, right?


Kommentera
Postat av: Maja

Det där har hänt mig oxå, inte så kul :P

2011-01-05 @ 19:38:32
URL: http://majasfotohblogg.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0