KURS

Hejsan, var ju dressyr kurs 1-2 Januari. Har inte heller varit någon upptadering eftersom jag bott hos Sharona i 3 dagar. Men iallfall blev ingen kurs första dagen för Hnokki total vägrade gå in i transporten, så när kursen började så fick vi in han efter 2 timmar. Eller therese fick in han, jag satt mest och pratade. Men senare på dagen tog jag och sharona ut Hnokki&Marlene. Ronja och bob kom också med, trevligttrevligt :) Vi red till kohagen och allt gick som det skulle. Andra dagen gick Hnokki in i transporten direkt utan att tveka (?) (LOTTO-HNOKKI) Så när vi kom till sleipner fixade vi honom och satt på all utrustning, riktigt konstigt. jag menar vem rider med utrustning?? Iallfall så skrittade vi fram sen började lektionen för mig - Hnokki, Nathalie - Vallas Emilio. Allting gick suveränt. Som han brukar vara. Lektionen var så lärovärd och vi båda har utvecklats. eller vad man ska säga. Vi tränade tempoväxlingar, ställa/böja. Volter osv. Men mest på dom sakerna jag drog upp just. Men nu kommer det roliga. När kursen var klar och alla var trötta och nöjda. Så gissa, det tog 2 timmar att få in Hnokki i transporten? Sen kom vi iväg iallafall och då fixade vi allt i stallet, sen gick jag till mitt motell ala Sharona.


 Snart skriver jag "dag 1" inlägget!

//Fredrika


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0