jag vill sluta växa

ja, vi har ju nästan ett halvår kvar tillsammans, men jag är endå helt förstörd, när jag kan tänka, snart  kommer jag inte sitta på din rygg mera. Allting vi gått igenom, han är den  enda hästen jag känner mig trygg på och litar på. jag känner honom. När jag ska rida någon annan häst är jag lite rädd. Hnokki har tagit bort min största räddsla för att rida, nu vågar jag åtminstonde rida, förrut så fort jag skulle hoppa upp fick jag panik. Han har också lärt mig otroligt mycket.
-
Jag har världens äckligaste känsla inom mig nu, räddsla. Vad kommer hända när jag inte kan rida honom mera?



många fattar nog vad jag menar, är ju inte den första som kommer växa ut sin ponny.

Kommentera
Postat av: Anonym

du kan ju rida honom fast du blir längre eftersom han är islandshäst, som vuxna kan rida

2011-01-06 @ 18:35:33
Postat av: Fredrika - hoppsmurfarna

tror inte Hnokki tycker om att ha fötter under magen när han arbetar!

2011-01-06 @ 20:48:43
Postat av: Anonym

men asså, känner du balans i din ridning är det ju ingen fara? och aldrig att du skulle vara för tung lixom..

2011-01-10 @ 15:12:29

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0