Westernkurs :)

Jag ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat här på ett bra tag ! men freddan har varit duktig istället :D
Lördag: Jag anlände till ponnylyckan och satt alla mina saker utanför stallet och gick och hämtade Bobben eftersom jag skulle rida :) Första gången jag & Bobben provade på western och det gick faktiskt bra, bara de att han va lite fånig i början :) Efteråt gick vi å fixade i sadelkammaren, sen efter de gjorde vi ngt. Sen tog ja ut Maggan och red henne en sväng, hon var hur fin som helst ! Hon påminner faktiskt om Julia att rida :D Sen red vi ett pass till Det gick bättre och Bobben var sjukt duktig :D <3 Igen :D Efter ridningen så åt vi middag tror ja xD haha minns nt. aja sen gick vi runt och drällde hela kvällen. Sen gick vi å la oss typ 11 men vi vaknade först 4 :S
Söndag: Vi steg upp kl 9 typ, vi åt frukost och pratade om dagen, sen kom kola till gården och Sandra red henne medans ja red Maggan på banan igen :) Hon var lika fin som dagen före, sen när kola gick hem skulle ja skritta henne till hagen, och desto längre bort kola kom desto mer piruetter blev det på gårdsplanen. Men hon e ju travare så :) Sen gjorde vi ngt sen skulle vi rida trail igen :D Det gick bäst på söndagen :D Jag & Bobben är ju pro på trail vi ju :D Status :D (xD) Efter det for vi ut och galopperade i skogen och på tillbaka vägen tog ja in T's post från hästryggen, det va nt så krångligt faktiskt :) Sen när vi va tillbaka så lasttränade vi och tvättade :) Bobben var ganska duktig inom lastningen och sen när ja tvätta honom va han supersnäll :D Sen efter de red ja Bobben med små ponnysarna till deras hage för att han sku torka lite :) Efter det släppte ja in honom i hans hage tsm me Maggan sen resten av tiden packade vi ihop och snackade om allt möjligt :) Tilde borde ha bilder :D

Kommentera
Postat av: Maja

Hej! Du och Bob verkar ha kul! Jag har inte så kul, Jocke har döt. :( Gråter skit mkt nu.

2010-09-15 @ 18:39:46
Postat av: Malin

Svar till Maja: Varför har han dött :( Usch va synd ! 2010 är ett SKIT år ! :'(



Jo vi har det skoj :)

2010-09-15 @ 21:45:15
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0