Bobrov Kosack, på väg att bli något stort !

Som rubriken sa !
I fredags när jag red Bobben var han superuperduktig ! han har blivit så mycket känsligare för tygeltag och mina skänkelhjälper. Jag behövde knappt göra något innan han fattade vad det var meningen att han skulle exempelvis galoppera. Jag blev så glad att han lyssnade så bra ! Jag hoppas han kommer lyssna så här bra på mej för evigt nu <3 Jag kunde göra trav-halt-trav utan skritt där i mellan. jag gjorde trav-galopp-trav utan att han tog bettet och drog iväg. Jag fattade båda galopper och det blev rätt varenda gång ... <3 :') Jag är så f*cking stolt över honom ! Han har även börjat sänka sitt huvud och trampa mer under sej, han vill bli något stort i framtiden. Jag känner det på mej !
Fråga mej inte vad jag gör på bilden, men hästen är iaf sötast <3
sötaste <3

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0