staallet,

Hejhej hallå,
.
kom just hem från stallet, red ut idag på en mysig uteritt som inte slutade så bra iallfall. Allting gick jätte bra, sen när jag skulle ta en sista travbit på vägen hem börjar hnokki halta, och nickar med huvve i varje skritt steg, så vi skrittade hem, jag kollade benet, det var inte varmt ingen svullnad, knöl eller något sånt. Det var så mörkt ute så jag satt in han i hagen, sen satt jag in lite hö till hästarna. Sen satt jag inne i sadelkammaren och inte gjort något alls.
nu är jag hemma, hopppas hnokki mår bättre imorgon! Ska kanske prova rida bob någon dag. kommer kännas något konstigt!
-

Kommentera
Postat av: erica

procis sådär var famina ett tag förut, man märkte ingenting med benen eller så men hon blev aaaalltid halt! Hon hade en hovböld som satt in under skon så den syntes inte... Kan ju vara att han också har en hovböld? eller nått...

2010-11-13 @ 17:50:23
URL: http://elitponnisarna.blogg.se/
Postat av: erica

procis sådär var famina ett tag förut, man märkte ingenting med benen eller så men hon blev aaaalltid halt! Hon hade en hovböld som satt in under skon så den syntes inte... Kan ju vara att han också har en hovböld? eller nått...

2010-11-13 @ 17:50:24
URL: http://elitponnisarna.blogg.se/
Postat av: Svar/Fredrika

vetinte för tillfället ;(

hnokki har inte skor, men det kanske är något väldigt litet så att det inte syns så bra..

2010-11-13 @ 17:54:53
Postat av: evelina

asså red du hem honom i skritt? eller ledde du? för de är ju inte så smart att sitta på om han haltar..

2010-11-13 @ 20:58:37
URL: http://elitponnisarna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0