Svar på tal :P

Han står i västerkalmare, jo du ser alldeles rätt ! Det är Hnokki, för ett år sen stod han där ! jag vet inte hur länge, då freddan var och provred Hnokki träffade jag Sharlie för första gången, det var då fotot togs. Han flyttades senare för att han skulle säljas. Jag skulle köpt honom men mamma ångrade sej då P ringde. Sen var det tänkt att han skulle säljas till skåne. Sen flyttade han och jag visste inte vart. Sen senare kom det fram att han flyttat ca 3 km från mitt hus.
//Malin

Kommentera
Postat av: Therese

Petra dumpade honom hos mig, han stod här i 6-7 månader, hon hälsade inte på han en enda gång och betalade inte för hans foder. Till slut ledsnade vi och körde honom till Hammarland till hannes ex stall. Stället han stod på 1-2 år före han var hos mig, brydde ägaren sig inte heller om. Hon har haft 100 "köpare" hit o dit. Och får man mot förmodan tag på ägaren så har hon alltid en "kris" av ngt slag. Typ är på operation eller så håller ngn i släkten på o dör. Inget fel på hästen men önskar han en stabil ägare.

2011-01-29 @ 17:35:21
Postat av: amanda

Malin: Okej :) Kul att han bor så nära !!



Therese: Oj då ! :o Har man en häst är det ju meningen att man skall ta ansvar för den och stå som ägare :/

2011-01-29 @ 19:56:58

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0