Ridpass

fy vad jag hatar min sits nu när jag ser bilderna </3
Fotograf: Sharona Sandell










dissa mina oseriösa miner.




hahah, sista bilden!

Kommentera
Postat av: Therese

Jessus jäklar, NU tror jag på att han kan bocka, när jag såg sista bilden. Finns det någon häst som inte bockar i galoppen, vad e de här? Om alla ponnysar sku kunna ta o "växa upp" en aning ;)

2011-01-08 @ 00:59:18
Postat av: Fredrika - hoppsmurfarna

haha ;) men på dressyrkursen bockade han ju skit stort 2 gånger!

2011-01-08 @ 01:06:22
Postat av: Natha

Du brukar ju be om kritik ibland så nu skriver jag lite vad jag tyckte :)



Det ser jättebra ut, men på dom 3 första bilderna syns det extra bra, att du måste föra ihop händerna och ha tummen högst :)

Inget moppestyre här inte ;)

Har själv problem med det där så ta inte illa upp eller ngt... :)

2011-01-08 @ 15:14:58
Postat av: Anonym

Nu ska jag inte säga tillbaka eller något, men när jag har "moppestyre" så red jag på volten, och då sa Mia att jag sku göra så att han kan böja sig lättare =) Kul med kritik!

2011-01-08 @ 17:04:31
Postat av: Natha

aha, okej då förstår jag, för jag skrev det tänkte jag om du red på rakt spår :)

2011-01-10 @ 15:14:51

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0