Inläggsskillnad ?

Vad är det som gör freddans inlägg bättre än mina ? Det är jätteviktigt för mej att jag får bättre inlägg så att jag inte blir en tråkig smula i Bloggen, jo hon har Hnokki, men tips och idéer så dom blir bättre skulle uppskattas :) // malin

Kommentera
Postat av: elin

mer bilder! (:

2011-01-09 @ 09:10:39
Postat av: mikkis

nå för att jag ridit Hnokki nästan dagligen en gång i tiden och är intresserad av hur det går och det är kul att se bilder och nu är ju min heppe där å då e det extra kul att läsa om honom oxå :)

2011-01-09 @ 10:14:17
Postat av: Tilde

hon laddar upp massa bilder på hästarna, när hon rider osv, och laddar upp massa inlägg!

du borde ladda upp mera inlägg & mera bilder :D

2011-01-09 @ 11:15:47
URL: http://tiilde.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0