Efterlyses !

Mitt svart/silvriga pannband i storlek full efterlyses ! Jag har inte sett det sen barbackacupen, jag skulle gärna vilja ha hem det eftersom jag har nosgrimman är & det matchar ihop med den.. Ni som rider på ponnylyckan kan väl se om ni kan hitta den där, och sen meddela mej ! Om ni inte har mitt nummer, har Freddan det, Tilde & Jonna, eller Therese då ! :) Pannbandet ser ut som nosgrimman fast istället för 2 silverrander på kanterna har det en silverdekor mitt på ! Jag vill jäääääättegärna ha det ! :)
Här e 2 bilder på nosgrimman (mobilbilder=inte så bra)
Hör av er ! :D <3

Kommentera
Postat av: Tilde

jag kan kolla om jag ser det någonstans hos therese :)

2011-01-06 @ 18:22:21
URL: http://tiilde.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0