Black Finaste Jewel x

Idag red jag Julia på lektionen. Den gick jäkligt bra kan jag säga nu till en början ! Uppvärmingen gick helt okej, Julia gick på sina 3 spår som alltid.. haha, det blev bättre då jag stabiliserade upp henne lite mer. :) Hon tappade bort sina ben i galoppen lite snabbt och föll ner på framknäna, jag försökte känna efter om hon fick ont men hon kändes bra (: försökte även kolla om hon fick sår på knäna men inte det heller (: bra det att hennes knän håller, hihi :) (nu kan jag låta fånig, men jag tar alltid det säkra före det osäkra) resten av lektionen gick så bra ! <3 Vi hade travhoppning, Julia var jätteduktig och hade väldigt mycket fart. :) Nåja hon var underbar iallafall, och jag ska hoppa henne igen imorgon så det ska bli kul (: Asså jag känner att jag & julia börjar bli vänner nu (: asså Baloo smågnäggade åt mej när jag kom så vf inte julia ? (: Hon följer efter mej som en hundvalp i ridhuset när jag plockar bort bommar och hinderstöd, helt underbar är hon <3 Som sagt blir man vän med ett sto har man en vän restens av sitt liv, Finaste bäbitzen <3

Kommentera
Postat av: Amanda

När ska ni avgöra foto tävlingen? Det var ett tag sen ni startade den...

2011-01-21 @ 19:40:21

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0