Stallet :D

Alltså, ni som läste min förra blogg, www.mattsssonnhslife.blogg.se visste ju att jag inte va så bra på blogga .. Jag har nog skärpt mej i denna blogg .. men jag anstränger mej och försöker orka och hitta tid till bloggen, hoppas freddan skriver i bloggen istället ;)
Idag var jag till hästarna för att jag fick tråkigt, jag gick en sväng med Marlene faktiskt ;) Hon var riktigt fin att gå med, Lugn och så .. sen när vi kom tillbaka gick vi (Jag, Tilde & Jonna) med Linus, Exit & Hnokki till hagen. Jag lekte lite med ponnysarna :) Vi gick tillbaka och gjorde något x] Sen gick vi me mat åt ponnysarna sen åkte jag & hjälpte Therese :) Men de va skoj, och imorgon ska jag rida Bobben :D sen ska ja även prova att rida Maggan ;)
Älskade ängel, du ska bara veta hur mycket jag älskar dej <3 INGET kan skiljas oss åt <3
Natha har fotat dessa med sin mobil :) Tack så mycket <33

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0