Mikmar Bett !

Asså näe ! Nu blev jag ju lite förbannad iaf ! Hur i hela ******* kan man ens komma på tanken att sätta ett sådant i hästens mun ?! Man får ju faktiskt tänka lite mer än vad näsan är lång ! Asså GAAAAAAAAAAH ! USCHUSCHUSCH !
Ett citat från en tjej som ridit med Mikmar bett:
Det kan vara så att hästen helt enkelt var "trist" att rida men jag upplevde bettet som att det gav hästen ett enda bekvämt arbetsläge som den vågade vara i. Hästen jag red lade ganska omedelbart nosen strax bakom lodplan, och där blev den kvar. Spelade ingen roll hur mycket jag försökte lägga ner den, lyfta upp nosen, det enda som hände var att den ändrade halsen, nosen var kvar i samma läge.

Ägaren är dock nöjd med bettet, hon har haft problem med att hästen hängt väldigt mycket i handen förut och jag kan ju hålla med om att den inte hänger i handen. Men personligen vill jag nog ha lite mera "sug" i bettet.
STOR FET DISS ALLTSÅ ! :@


Kommentera
Postat av: Maja

Skulle inte sätta ett sånt i Bruntes mun! :P

2010-09-19 @ 18:17:19
Postat av: Malin

Svar: inte i bobbens mun heller ! :S

2010-09-19 @ 18:30:38
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0