Kohagen

alin och jag drog till kohagen idag, Amanda Felicia och Sandra kom med.
Asså det går inte och beskriva hur underbart det är där, Som en egen liten värld inom stängsel.
Hagen är duktigt stor med massa olika ängar och stigar med lite "terränghinder" Sjukt kul!
Sen finns det massa små stigar i en skog, gah love it!
Men iallafall så gick det jätte bra att rida Hnokki idag. Han stress skrittade inte eller
tog världens galopp utan lungn och samsad hela tiden! Det gick säkert bra för malin och bob med.
Men efter vi ridit så satt jag på Svettäcket och gick med Malin till Bobs hage med Hnokki.
Sen fick Hnokki gå in i sin hage, sen packade vi lite hö, och massa smått och gott.
Ska hopptävla snart, samma dag som jag dagsverkar. Kommer att bli en duktigt lång dag!
Men nu ska jag göra lite mera inlägg. Det som jag beställt från Hööks och sånt :)
Sen kanske ni har lust och tipsa lite om vad jag ska skriva om? :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0