fråga!

kan bli intressanta svar, om någon svarar!

tycker ni att man måste rida bra för att ha en bra hästblogg?

Kommentera
Postat av: Evelina

de beror vell på hur erfaren läsaren själv är, men jag skulle aldrig läsa en hästblogg skriven av en nybörjare, men man kanske inte måste rida supersupersuper bra, men enligt mej är det roligare så, då kan man lära sej saker och få nya förebilder(:

men jag läser många bloggar från folk jag känner,även fast vissa av dem kanske inte är de bästa ryttarna i världen,men enligt mej är det en annan sak då^^ re viktigaste för mej är att man skriver intressant och uppdaterar mycket(:

2010-11-25 @ 11:12:46
URL: http://elitponnisarna.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tycker man har all rätt i världen att skriva om vad som helst. Är man glad amatör så är man. Vad som kan irritera mig är när man skriver om saker som inte är sant eller tror sig veta fakta fast man inte har koll. Vissa saker kan man tex bara veta genom att sammla på sig erfarenhet, då kan man lämna det åt de mer erfarna. Man skall stå för sin nivå.

2010-11-25 @ 21:06:54

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0