bob är awesome att rida

tihi, rubriken säger väl ganska mycket, gick skit bra idag! :) har bilder på kameran, inten är jag rider men andra, kommer in senare!
-
iallfall idag när jag kom till stallet fixade jag bob, så gick jag till banan, och plockade bort allting, sen fick jag bra tips av T som hon hade fått av Riika som funkade utmärkt på bob! Han var jätte lydig gjorde inga fel alls, han går mycket bättre om man använder skänklarna. och gusssh vilken mjuk trav han har! men gjorde massa volter, halt - skritt - halt - skritt, 5 steg trav och massa sådant! tog ett litet trav skutt på slutet! Sen efter jag ridit han ryktade jag av honom, och satt han i hagen. Sen väntade jag på att T skulle komma, när hon kommit tillbaka skulle vi försöka få bort skon på linus p.ga att den sitter lite konstigt, linus har blivit jätte känslig på sina hovar och blev jätte sur, så det var inte det lättaste, efter det gick jag med hö till maggan&bob, sen fixade vi hnokki, usch det är hemskt! eller ser hemskt ut iallfall, Sen lindade vi in allt så han kunde gå med dom andra hästarna inatt! sen kom min maaaaamma och hämtade mig :)
-

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0