Kom igen !

kom igen alla besökare ! Besök mer ! jo jag vet att vi inte uppdaterar (på eftertryck på mej) hö hö hö jag tycker synd om mej själv som måste hålla er uppdaterade när freddan inte gör något ! Det va ju hon som ville ha en blogg tillsammans ! så vf skriver hon inte ?! och ni kommenterar inte heller ? x] men om ni gör det och ger tips om vad jag ska skriva blir allt mycke lättare för mej ! :D Men idag red jag på sleipner och jag red en ponny som heter Ramia :) Vi hade hoppning och jag tyckte det gick ganska bra :) tjaaaaaaa.. någorlunda iaf :D Men nu duscha sen sova ! Här får ni en bild på Ramia.
För er som undrar släppte huvudvärken i morse ;)
Bli inte förvånade men Natha har tagit bilden x]

Kommentera
Postat av: Felicia

Gu va sööt häst :)

2010-09-01 @ 08:46:05
Postat av: Fredrika

De var inte bara jag som vilja ha en blogg tsm, och det är första gången på länge jag KAN vara på datorn

2010-09-01 @ 13:27:39
Postat av: elise

haha den där bilden är från då jag hopptränade henne för cia ;)

2010-09-01 @ 20:37:26
URL: http://eliwse.blogg.se/
Postat av: Natha

haha näee,, med tanke på att jag kanske har fotat 90% av alla dina bilder x))))

2010-09-02 @ 13:47:21
Postat av: Malin

Svar:

Felicia: Jo :)

Fredrika: Men ändå !

Elise: Japp

Natha: haha jopp x]

2010-09-02 @ 13:54:53
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0