Jag rekomenderar !

Jag rekomenderar Ponnyprakt Skarpt ! Dom har sjukt bra kvalité och grejerna är superfina med all färg och sånt :) Sakerna är inte så dyra men dom håller ! Själv har jag köpt en ljusblå grimma därifrån och det har inte rostat trots att jag badat med den hundra gånger (överdrift!) Den hålls ljusblå, och har inte en skråma fast jag använt den i 1,5 år.
Om ni vill ha något med stil så köp från ponnyprakt !

www.ponnyprakt.se




Jag rekomenderar Ponnyprakt Skarpt ! Dom har sjukt bra kvalité och grejerna är superfina med all färg och sånt :) Sakerna är inte så dyra men dom håller ! Själv har jag köpt en ljusblå grimma därifrån och det har inte rostat trots att jag badat med den hundra gånger (överdrift!) Den hålls ljusblå, och har inte en skråma fast jag använt den i 1,5 år.

Om ni vill ha något med stil så köp från ponnyprakt !






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0