Hej allesammans!

Ursäkta att jag inte uppdaterat här i Bloggen idag men jag har inte varit hemma.. Men som tur var finns freddan här i världen och håller igång den. Men jag har varit och ridit till sleipner idag, jag hade nisse. En stor häst som jag själv tycker att jag inte kan rida. Men men, vi hade lite lösgörande med hästarna idag. Haha jag är van med Bobben och så sätter jag mej upp på nisse som är mer än 20 cm större, men han är iaf för stor för mej. Men jag överlevde. Men nu ska jag sluta slita ut på min stackars mobil s knappar och sova istället! Haha detta är mitt första inlägg från mobilen men det kommer komma fler!

Kommentera
Postat av: monika

kjempebra blogg :-)

koslig med kommentar tilbake !

2010-08-19 @ 12:52:42
URL: http://monikaolsen.blogg.no
Postat av: Svar till monika :)

Tack ! :D

2010-08-19 @ 16:07:48
Postat av: Alexandra Pettersson ♥

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

Säg till när du lagt till mig så

lägger jag till dig ;)

2010-08-19 @ 17:16:43
URL: http://wohohoe.webblogg.se/
Postat av: Svar till alexandra

Tackar :P

2010-08-19 @ 18:56:41
Postat av: Svar till alexandra

Tackar :P

2010-08-19 @ 18:56:42

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0