Anledning !

Nu ska jag berätta varför det inte kommer så mycket inlägg hit ! Jag gör iaf detta i veckorna :

Måndag: Jag går i skolan till 3, kommer hem och är skittrött och försöker plugga ngt.. Sen på kvällen är jag väl med kompisar

Tisdag: Skola till 2, loggar in snabbt på datan, men då inte bloggen eftersom jag kommer inte på något att skriva. Sen är jag på stallet i 3 timmar.

Onsdag: skola till 2, stallet i 6 timmar

Torsdag: Skola till 2, Kompisar.

Fredag: skola till 1, är me kompis. Sen ridning. Sen slöa

Lördag: Sovmorgon, rida, kompis, slöa x]

Söndag: Kompisar om jag inte tävlar.

Som sagt det är ganska mycke jag gör. Nu räknade inte jag in tid för datan, men jag hinner oftast med den.

Jag vill oxå veta att jag hatar att skriva och hatar att läsa. Jag har skitsega fingrar och får typ "kramp" om jag skriver för mycket.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Klicka

E-postadress: (om du vill)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0